torsdag den 14. juli 2016

Småt men Godt ....

Foto Bent Jørgensen
Den her fine gule dreng "Indy" blev sørme WT4 i åbenklasse på UWT'en i Tirsdags. Svær prøve som kun 4 hunde bestod i åbenklassen. Selvom vi ikke havde prangende point så var jeg godt tilfreds med Indy, for der var opgaver som lå i den svære ende for os, så vi kæmpede lidt sammen.

Dejligt når det alligevel lykkes.

En ting der glædede mig rigtig meget var at jeg måtte se mig slået af Birgit Gehm og Sally. Birgit har trænet hos mig i lang tid efterhånden, så det var FEDT at se de to give den gas og kun bøvle med en enkelt øvelse. Tillykke Birgit.

Karin Faurholm og Goia, bestod begynderklassen og Mads Nørsøller med Citrus lavede kanon flotte point på de første 4 poster, men trak så et nul på sidste post. Øv det er svært at sluge sådan et nul med så flot et score kort. Men trods alt dejligt at se sine dygtige kursister klare sig så fint - tillykke !

Ugen er gået med teknisk træning af Paddy og Indy. Masser er dirigeringsøvelser og en enkelt dag med markeringstræning.

Holdene i denne uge har virkelig båret præg af ferie sæsonen er over os. Når jeg vælger at køre med små hold så kan de virkelig hurtigt blive små hvis flere er på ferie - men det kan nu også være hyggeligt og det giver andre muligheder i træningen.

Der er vildt run på mine efterårshold. Nogen gange tænker jeg på om jeg skal gå på fuld tid i Potepower, men det er nok mest fordi det er lidt hårdt at skulle takke nej til kursister fordi holdene ele tiden er fyldt op og de som går på holdene fortsætter så det ikke altid er muligt at tage nye ind.

Sådan er det lidt i efteråret. Det er et stort privilegium og jeg siger TAK til mine skønne kursister fordi I har lyst til at træne hos mig og fordi I er så super dygtige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar