søndag den 10. juli 2016

Et kig ind over hækken....

Jeg har altid været nysgerrig på træningsmetoder og søgt inspiration hos andre. Ikke kun jagt og markprøve entusiaster - gerne nogen der træner noget helt andet.

I skrivende stund går jeg på online kursus. Ja hvad i alverden er nu det for noget... Hundetræning på computer - nu bliver det skisme lidt avanceret og teknisk.

Det er faktisk ret godt :-)

Jeg er på online kursus i fri ved fod og apportering. Det er en dygtig lydigheds instruktør der hedder Lea Nor som har disse kurser. Jeg er i skrivende stund i den knap så aktive fase - men det skal der laves om på. Jeg skal træne øvelserne med hvalpene og på den måde tillære mig nyt stof.

Ikke alle øvelserne er brugbare til det min hund skal bruges til - men ved at træne og lærer øvelserne inspirerers jeg til at udvikle på øvelserne, så de måske kan bruges til egne træningsøvelser :-)

Det er altid godt at være åben og turde kigge over hækken ind til naboen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar