mandag den 2. april 2018

Sommerfugle program :-)

Kære Potepower kursister

Som de fleste af jer ved har jeg købt Dummyshoppen.dk – det betyder at der kommer lidt ændringer hos Pote Power i fremtiden.

Det er ikke kun på grund af Dummyshoppen, men også et ønske jeg selv har haft siden sidste sommer. Så nu slår I lige lyttebøfferne ud 😋

Jeg ændre på tid og indhold på holdene og jeg skærer i antal hold pr. dag.

Sidste sommer syntes jeg det var alt for svært, at nå at træne et hold på kun 1 times varighed. Derfor vil jeg i fremtiden have 1 time og 30-45 minutter pr. hold. Det betyder at vi kan nå flere opgaver og specielt vand arbejdet, som jeg syntes er ganske vigtigt.

Med længere træningstid pr. hold får jeg ikke mulighed for at køre 3 hold på en aften. Jeg må reducerer til 2 hold – der træner hver 14. dag. Det giver dig mulighed for at træne selv mellem træningerne. Det syntes jeg giver en stor fordel, at du kan gå hjem og arbejde med det, som jeg har ”herset” med jer. På denne måde behøver jeg ikke at afvise nogle kursister, men nogle må måske flytte træningsdag.

Det var lidt information om ændringerne og det er klart at der også bliver en lille pris stigning – når holdene træner i længere tid, men det bliver sådan at prisen stadig er 700 kr. men antal træningsgange falder til 4. der så fordeler sig over 2 måneder.

Sådan kommer det til at se ud:

Tirsdag i ulige uger med træning den 10/4, 24/4, 8/5 og den 22/5:

Kl. 18.00-19.45 Jagtlydighed 2-3/På vej i vinderklasse
Kl. 20.00-21.45 Jagtlydighed 1/begynderklasse

Tirsdag i lige uger med træning den 17/4, 1/5, 15/5 og den 29/5:
Kl. 18.00-19-45 Jagtlydighed 2/Åbenklasse
Kl. 20.00-21.45 Jagtlydighed 1/begynderklasse

Onsdage i ulige uger med træning den 11/4, 25/4, 9/5 og den 23/5:
Kl. 18.00-19-45 Jagtlydighed 1/begynderklasse
Kl. 20.00-21.45 Jagtlydighed 1-2/På vej i åbenklasse

Onsdage i lige uger med træning den 18/4, 2/5, 16/5 og den 30/5:
Kl. 18.00-19-45 Jagtlydighed 2-3/På vej i vinderklasse
Kl. 20.00-21.45 Jagtlydighed 2-3/På vej i vinderklasse

Torsdags holdene, ja de træner hele april måned ud – fordi de er bagud grundet en masse aflysninger i vinter.

I maj måned er der ingen træning om torsdagen – fordi der er mange torsdage der falder sammen med rejse dage for mig, hvor jeg skal undervise i udlandet, eller selv skal på kursus.

Efter April og Maj måned vil jeg evaluerer denne træningsform og så må vi se om konceptet bliver så godt som jeg ønsker mig, eller om vi må ændre på noget.

Jeg håber at I vil tage godt imod og ønsker du at forsætte din træning/komme på et af holdene her over, ja så skal du sende mig en mail på pernille@potepower.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar