onsdag den 28. december 2016

Udstillingsteknik for alle !

Når man som jeg er en del af Facebook miljøet med en stor gruppe venner - så er det fantastisk at følge personer jeg egentlig ikke kender så godt - men som viser mig et talent som jeg bliver nysgerrig på at følge.

Egentlig har jeg lagt udstillings miljøet bag mig for efterhånden en del år siden, men jeg udstiller stadig mine hunde. Mest fordi jeg syntes at kvalifikationsprøven er for dem som virkelig er grimme så jeg må altså svinge mine ind forbi en udstillingsdommer :-)

Når jeg så gang på gang ser den samme (i øvrigt rigtig pæne pige) vise hunde frem så flot, at jeg bare tænker wau! Hvordan får hun dem til at stå og se så kvikke og stramme og fine ud, gang på gang. Flere af hundene er ikke hendes egne, men hunde hun "handler" for andre! Mia Bjørnskov Juhl har et utroligt stort talent i netop det at præsenterer en hund korrekt i en udstillingsring.

Jeg kontakter hende og spørger om ikke hun vil holde et kursus for mig og andre, der bare gerne vil blive bedre til udstillings teknik :-) Det vil hun gerne - Det er der kommet en Tema dag ud af med emnet - Udstillingsteknik:



























Udstillingsteknik for retrievere.

Er du ny i udstillingsverden, eller ønsker du at øge din viden og blive dygtigere til at præsenterer din hund i ringen. Så er dette lige noget for dig.
Vi har sat en hel dag af til at nørde med udstillingsteknik – vi kommer igennem følgene:

  • ·         Hvor og hvordan tilmelder jer min hund
  • ·         Hvilke regler er der i ringen og på udstillingen
  • ·         Hvad forventes der af os i ringen
  • ·         Hvordan træner jeg min hund til en god præsentation
  • ·         Praktisk træning I at arbejde med hunden i ringen.

Søndag den 22. januar 2016
kl. 09.00 til kl. 15.00
Frokost kl. 12.00
Ledige pladser: 12
Underviser: Mia Bjørnskov Juhl
Pris: 250 kr. incl. Frokost og kaffe/te.
Tilmelding på mail pernille@potepower.dk
Senest den 15. januar 2017

Jeg har hyret en af de dygtigste piger i Danmark. Mia Bjørnskov Juhl, der kommer og underviser jer og jeres smukke hunde. Det bliver en dag med en meget kompetent pige – som har vundet meget i ringen og ved præcis, hvad der forventes, hvad der er smart, hvad der kan give en lille fordel her og der, samt en masse om det at møde velforberedt, med en hund, der viser sig smukt.

Tak til Tine Norup for lån af de smukke Billeder.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar