onsdag den 9. november 2016

Vejarbejde og Vinter vejr :-)

Nu har vi været "plaget" af vejarbejde i snart 2 måneder og det fortsætter lidt endnu. I tilgift til vejarbejdet ja så har vi haft lukket for vandet nu i snart 2 dage, så nu er vi ved at være noget udfordret.

Vi håber at der kommer vend i aften igen så vi kan benytte toiletter og vaske up. Søde Jonna Paulsen fra mit onsdags hold har medbragt vand til os i dag så formiddags holdet kunne få en kop varm kaffe efter træning i sneen.

I har været SÅ tålmodige med at køre omveje - hold ud lidt endnu - så tror jeg snart det får en ende :-)

Kong Vinter har sørme sat ind og vi har nydt at træne i skønt klart snevejr i formiddag. Rådyr dummy'erne blev fundet frem, de er de eneste gode dummyer i sne vejr. Sneen sætter sig ikke i rådyr skindet så dummyerne holder sig fine længe.

Det er let at få dummyen til at stå oprejst i sneen - så jo jo der er mange fordele ved at træne i snevejr. Okay så er der lige hundene som bliver liiiiiiiggge begejstret nok og en anelse vilde - men vi grinede af dem og så faldt de hurtigt ned i normalt leje og var super dygtige.

I aften er der to hold som måske får mulighed for at træne i sneen også. Det er plus grader lige nu - men alle veje er ryddet og jeg glæder mig til at se jer.

Nu vil jeg træne lidt med mine egne hunde - de trænger til at strække benene og blive pudset lidt på dirigeringsarbejdet !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar