søndag den 16. oktober 2016

En lille opfordring til nogle af mine kursister....

I sidste uge var det tid til at melde på træningen i november og december. Jeg har skrevet det ud på potepower siden og jeg har skrevet det i gruppen på facebook. I den kommende uge slutter træningen for onsdags og torsdags aften holdene, tirsdags holdet køre en uge mere.

Jeg har brugt en del tid på at lægge hold. Det er et puslespil der skal gå op for at holdene bliver så homogene som muligt. Det lykkes for det meste men ikke altid. Det betyder at I nogen gange kan være på hold med en lidt yngre og uerfaren hund eller fører.

Vis hensyn og brug tiden og måske distraktionen fornuftigt i forhold til jeres egen hund. I vinter perioden kan der være lidt vente tid på et træningshold. Brug ventetiden fornuftigt. Stil jer så hundene kan se de andre hunde arbejde, uden at I står i vejen eller er til gene. Træn jeres hund i at kunne være i ro, mens de andre hunde arbejder. Det tryk I kan få på et trænings hold er umuligt at skabe selv.

Når så alle mine hold er ved at være lukket - og jeg har lavet fine sedler til Slyngelstuen så I kan se hvem I går på hold med og hvornår vi starter og slutter et hold. Ja så er det at det går galt.

Så er der pludselig nogen, som opdager at de ikke står på sedlen............. hmmm meget mystisk.... jeg troede da at jeg automatisk fortsatte på holdet ......

Næææ det gør du ikke !!!! Du skal sørme sige højt at du gerne vil fortsætte, hvor skulle jeg ellers vide fra at du ønsker at fortsætte - jeg kender ikke dine planer for fremtiden :-)

Andre melder fra med en kommentar om at I gerne vil med igen, når holdet starter næste gang.... hmm det er rigtig dejligt at vide - og jeg håber at der er plads til jer - men I må ikke forvente at der er plads eller tro at det med sådan en kommentar er givet at der så er en plads.

Når jeg sender en faktura til jer om en uges tid - så vær venligst opmærksom på at jeg har fået nyt konto nummer, samt at I skal skrive faktura nummeret på betalingen. Det tager alt for meget af min tid at skulle finde ud af hvem der står bag en indbetaling med ordet "hundetræning".

Så vær sød at skrive faktura nummeret.

Der kommer også en betalingsfrist på fakturaen - fordi jeg desværre også bruger rigtig meget tid på at rykke nogle af jer for betaling og det vil jeg heller ikke længere.

Jeg har rigtig mange der gerne vil træne hund, et kæmpe luksus problem at der er lige rigeligt  :-) håber at I forstår min lille opfordring om at være lidt mere opsøgende selv, holde styr på hvilke hold I ønsker at gå på og få tilmeldt holdet i tide, få betalt.

Nogle af jer vil efter at have læst dette tænke - alt dette har jeg gjort og så høre I bare til i den gruppe der slet ikke burde have læst dette fordi I er mønster kursister - tak for det og modtag så min undskyldning for dette lille opfordring :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar