mandag den 6. marts 2017

Hvor jeg glæder mig på jeres vegne.....

De uofficielle prøver er ved at være godt i gang i DRK og rigtig mange af mine skønne kursister - som har trænet trofast i regn og slud og blæst hele vinteren, ja I har været afsted på prøver i de seneste to weekender og hvor er det skønt at høre om jeres flotte resultater.

Jeg glæder mig rigtig meget på jeres vegne. Flere af jer har sagt tak men det syntes jeg ikke I skal. At træne hund kræver sin mand eller kvinde. Det som jeg kan hjælper jer med er præcision i øvelserne, det at være kreativ i opbygningen af øvelserne - men det er JER der træner jeres hunde. I skal klappe jer selv på skulderen og glæde jer over de mange timer i har brugt på træningen.

Det skal naturligvis ikke forståes som utaknemlighed jeg bliver altid glad for at få ros ha ha - men det er ikke min fortjeneste at det går jer godt på prøverne - det er jeres :-)

I denne weekend skulle jeg selv have været til prøve med DuDer, men hvis man ikke kan få sin tæve til at gå i løbetid så er det altid en sikker vinder at melde den til træning og prøve - så løber den.
Så jeg måtte melde fra i tirsdags fordi DuDer startede løbetid.

Istedet brugte jeg lidt tid her hjemme, på at få lavet orden og organiseret lidt på udstyrs rummet - så det dels bliver lettere at få plads til tingene, at tingene får deres egen plads, så det også bliver lettere for jer at lægge tingene på plads igen.

En af de ting der altid er ved min lille forretning er at jeg ofte mister lidt dummyer. Jeg har investeret i 34 nærsøgs dummyer siden september 2016. Jeg har 11 tilbage - de er bare forsvundet - så løsningen med tennisbolde er billigere og derfor fremtiden for mig :-)


Ser det ikke fint ud ? Jeg mangler at få sat skilte på et par kasser, men så er det vidst også godt og overskueligt for os alle.

Reolen til venstre er den maskinelle reol - her finder I, Launchere, dummyer til launchere, airlauncher, kanin maskiner og bold maskiner/droppere.

Reolen til højre er den manuelle reol - her finder i alle former for special dummyer, bolde, start pistoler, ammunition og lidt under diverse afdelingen som halsbånd med håndtag, klemmer, markeringsbånd og lignende.

På den fine bænk vil der stå en kurv inden hver træning og I skal tage en af hver slags i kurven inden trænings start - hvis der ikke er noget i kurven, så kan det være fordi det er ibrug på det hold der er igang eller at I ikke skal have noget fra kurven :-)

Og så har jeg en lille bøn til jer alle. Udenfor under halvtaget ind til Slyngelstuen står der en kasse med brænde i. Hvis I alle snupper 1 eller 2 stykker brænde når I går ind i Slyngelstuen, så har vi hele tiden brænde i spanden og kan holde varmen :-) På forhånd stort tak for hjælpen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar