torsdag den 17. november 2016

Mere klikker træning...

Jeg benytter mig af at Milton ikke er solgt eller rettere det er han sådan set lige blevet til Jakob Holst og skal flytte til Bornholm på fredag i næste uge. MEN hvor om alting er så skal jeg udnytte chancen for at optage lidt film af opstarten af klikker træningsøvelserne.

Den første film har I fået - nemlig den allerførste øvelse som er kontakt øvelsen. I går introducerede jeg ham så for balje øvelsen. Balje øvelsen er træning af udgangspositionen ved hundeførerens venstre side.


Milton havde aldrig set baljen før - så jeg blev noget overrasket da han bare steppede op på den - beklager han kunne godt have undladt at være SÅ kvik i pæren.

Når jeg har introduceret baljen så træner jeg til en start kun øvelsen at gå op og ned på baljen.



Den sidste video jeg vil vise idag er fortsættelsen af kontakt øvelsen. Nu begynder jeg at give ham forstyrrelse på kontakt øvelsen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar